Jednoduše řečeno, konference zaměřená na výkon a budoucnost výkonnostní reklamy
Akce konaná pod taktovkou digitální agentura Acomware. jež pořádá akcí Eshopista, na kterém se potkávají marketingový specialisté a úspěšní lidé z obchodu již řadu let. Aby ostatním účastníkům předali vlastní zkušenosti s řešením nejednoho problému při budování úspěšného businessu.
I tentokrát byla konference zaměřená na předání zkušeností, ale tentokrát šlo o akci větší i díky zahraničním hvězdám z marketingu.
Mezi speakery byla zvučná jména zahraničních hostů např. Warren Knight, Justus M.Mallach a Purna Virji. Ale také odborníků z českého rybníčku jako jsou Petra Větrovská či Markéta Kabátová.
Konference se konala v Clarion Congress Hotelu, 6.6.2017.
PŘÍLIŠ HLUČNÝ MARKETING A SELHÁNÍ TICHÝCH FIREM,
nad tím se zamýšlel Radek Hrachovec v první přednášce, která následovala po úvodním slově moderátora konference Jana Mayera. Radek mluvil hlavně pěstování loajality zákazníků, a jejím budování. Kvalitní zákaznický program je cestou jak snadno zákazníka proměnit ve stálého klienta. Plastové kartičky, všech možných „renomé“ klubů, jsou dle jeho slov zbytečným klišé, nefunkčním nástrojem.